My Diary
HELLO GUYS !.welcome and Be nice here. please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE



umi :

terima kasih atas pengorbanan yang tidak terhingga semasa akak sihat mahupun akak sakit ...
atas semua masa yang umi dah peruntukkan untuk jaga akak masa akak sakit , terbaring tanpa boleh bergerak .. atas semua nya .. ketika akak x mampu membersihkan najis sendiri , dikala x mampu mnyuap makan sendiri malah dikala akak x mampu untuk membuka mata ..
terima atas atas doa seorang ibu , yang x henti2 bg akak sebuah harapan yang akak akan sembuh dan sihat seperti orang lain . yang sentiasa memegang erat tangan akak dikala akak menahan setiap kesakitan yang x mampu untuk akak tanggung . walaupun tiada setitis air mata milikmu yang jatuh , tapi akak taw , jauh disudut hati umi sebenarnya umi menangis dan mahu menggantikan tempat akak . kasih mu akan ku bawa ke mana2 .. terima kasih atas segalanya umi !

walid :

terima kasih atas pengorbanan masaberulang alik dari rumah ke hospital ,terima kasih atas setiap masakan yang walid masak untuk akak sihat , terima kasih atas pegangan erat untuk membolehkan akak bangun semula selepas sakit , terima kasih atas segalanya .. usapan di kepala itu membuatkan akak taw yang walid mahukan akak sihat seperti biasa ...

deq ain , ude, amin , uteh , eman:

terima kasih atas masa cuti yang kamu terpaksa korbankan untuk jaga akak dan setiap doa yang x pernah putus .. akak taw kmu nak akak shat dan bley ketawa bersama . jauh di sudut hati akak , akak berbabgga mempunyai adik2 yang sgt baik dan boleh menjaga akak . tahukah kamu , akak berharap hanya akak yang sakit dan bukan kamu semua . I LOVE U'LL

untuk semua :

terima kasih atas doa dan sokongan yang tidak pernah putus . hanya Allah yang mmpu mmblas segalanya .... sesungguhnya aku taw, sakit itu menghapus dosa dan aku dah pun redha dengan ketentuan dan takdir yang ditentukan buat diriku . dan aku berharap akan adanya rahmat yang besar menggantikan semua ujian yang datang .


|



Assalammualaikum , hello ;) terima kasih singgah :D Enjoy reading my blog !
| Facebook |

Entries About Family