My Diary
HELLO GUYS !.welcome and Be nice here. please click this . +Follow | Dashboard
MY DIARY ONLINE

ok . next update just aku nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU  buat 2 orang kawan seperjuangan aku yang telah pun menamatkan zaman bujang masing-masing .

siti hajar dan suami


farreha noor asyikeen dan suami

semoga menjadi isteri yang solehah dan dikurniakan zuriat yang baik dan comel . sangat terkejot bila terima invitation . time flies . jodh pun dah sampai . nak tunggu apa lagi kan . hehe .. CONGRATE !!

aku bila lagi ?? 

insyaAllah jika sampai jodohku , ada calon nya , tamat lah zaman bujangkan . apa yang aku perlu sekarang ialah untuk teruskan kehidupan dan mencari kehidupan yang lebih sempurna disamping menyiapkan diri , mana lah taw tiba-tiba akan berakhir zaman bujang ku . doakan aku cepat-cepat kahwin k !




Assalammualaikum , hello ;) terima kasih singgah :D Enjoy reading my blog !
| Facebook |

Entries About Family